MD5 a nejvetsi mozna velikost vychoziho souboru (minen soubor ze ktereho chci spocitat hash)

Michal Vymazal blabla na secunet.cz
Pátek Srpen 12 13:01:46 CEST 2005

Dobre, doplnim otazku.
Jedna se mi o doporuceni pro nejvyssi moznou velikost vychoziho balicku
dat (souboru), ze ktereho mohu urcit MD5 hash tak, aby tento otisk byl
jednoznacny (ted vynechavam utoky na MD5 pomoci "koliznich" algoritmu).
U SHA-1 jsem se docetl, ze horni hranice je 2 na 64 bitu. U RIPEMD-160
(a to jiz nejednoznacne, protoze odkazem na SHA-1) jsem se docetl totez.

Vite nekdo, jak je tomu u MD5? Jen dodam, ze zde vysledny hash  (otisk)
je 128 bitovy. SHA-1 a RIPEMD-160 maji 160 bitovy hash.

MV

--
Michal Vymazal
vymazal at secunet tecka cz