MD5 a nejvetsi mozna velikost vychoziho souboru (minen soubor ze ktereho chci spocitat hash)

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Pátek Srpen 12 13:57:26 CEST 2005

Zadny 128 bitovy otisk nebude jednoznacny, pokud jej budete delat ze
souboru delsiho nez 128 bitu, ne?
Proc se na to vlastne ptate? Myslim tim, co resite za ulohu.

Libor