Samba a cestina

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Srpen 12 14:41:20 CEST 2005

Miroslav KoXica píše v Pá 12. 08. 2005 v 13:22 +0200:
> Dobry den vsem,
>
> rad bych se zeptal jestli je mozne kdyz ukladam pomoci samby na linuxu
> soubory z Windows, tak videt soubory na linuxu se spravnou diakritikou. Cetl
> jsem ze to zkousel Dan Ohnesorg s verzi 1.9.18, ale nenasel jsem s jakymi
> vysledky. Vlastne udelat pred ulozenim preklad z kodovani Windows do ISO
> 8859-2 a zpatky naopak. V manualovych strankach ktere jsem cetl jsem nic
> nenasel. Mam sambu 3.0.10.

Jde o to, jak mate nastaven system, kde samba bezi

Pro 3.0.x by melo stacit uvest pouze LOCALE (to zakomentovane), ale ja
davam prednost jasnemu zapisu.

#   display charset = LOCALE
#   unix charset = LOCALE
  display charset = UTF-8
  unix charset = UTF-8

# toto zajisti spravny vypis ceskych hodnot v browse listu
# napr. v smbclient -L pocitac
  dos charset = CP852

locale mam nasledujici:

LANG=cs_CZ.UTF-8