Samba a cestina

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Pátek Srpen 12 21:38:23 CEST 2005

Pavel Lisy napsal(a):

>Jde o to, jak mate nastaven system, kde samba bezi
>
>Pro 3.0.x by melo stacit uvest pouze LOCALE (to zakomentovane), ale ja
>davam prednost jasnemu zapisu.
>
>#   display charset = LOCALE
>#   unix charset = LOCALE
>  display charset = UTF-8
>  unix charset = UTF-8
>
># toto zajisti spravny vypis ceskych hodnot v browse listu
># napr. v smbclient -L pocitac
>  dos charset = CP852

Cestinu v nazvech PC pouzivaji jen nezodpovedni silenci :-)

>locale mam nasledujici:
>
>LANG=cs_CZ.UTF-8
>LC_CTYPE="cs_CZ.UTF-8"
>LC_NUMERIC="cs_CZ.UTF-8"
>LC_TIME="cs_CZ.UTF-8"
>LC_COLLATE="cs_CZ.UTF-8"
>LC_MONETARY="cs_CZ.UTF-8"
>LC_MESSAGES="cs_CZ.UTF-8"
>LC_PAPER="cs_CZ.UTF-8"
>LC_NAME="cs_CZ.UTF-8"
>LC_ADDRESS="cs_CZ.UTF-8"
>LC_TELEPHONE="cs_CZ.UTF-8"
>LC_MEASUREMENT="cs_CZ.UTF-8"
>LC_IDENTIFICATION="cs_CZ.UTF-8"
>LC_ALL=

A jako obycejne mame nekolik zcela rozdilnych reseni :-(

Jak se bude nastaveni UTF-8, tedy unicode chovat proti systemu s Win98?
Tam jeste unicode nebyly :-(

Ja jsem se dosud drzel zapisu:
   dos charset = 852
   unix charset = ISO-8859-2
ale ve verzi 3 by melo jit vyuzit unicode ...

Locale mam sice nastaveno stejne, ale zda se, ze ne zcela chapu,
do ktereho konfiguracniho souboru se ty parametry pisou.
Nebo se to zadava primo do prikazoveho radku konzole?

--
Miroslav Kolombo
ICQ: 343044770