Zápis na CD-RW, DVD-RAM v UDF

Jan Krajdl j.krajdl na gmail.com
Neděle Srpen 14 17:16:36 CEST 2005

Zdravim konferu.
Mám doma CD-RW a DVD-RAM média a zajímalo by mě, jestli na ně jde
zapisovat ve formátu UDF stylem, jako to šlo pod Widlema s programy
typu InCD, DirectCD aj... Tedy jde mi o to, aby šlo to medium
naformátovat a následně na něj ukládat tímto stylem (nejlépe, kdyby
šlo někam namountovat a do něj rovnou ukládat, ale to toho chci asi
moc)... Jinak, pokud by to nějakým rozumným způsobem nešlo, jde z
takto naformátovaných médií aspoň data přečíst? Mám na tom doma pár
věcí, které bych potřeboval z toho dostat zpět.

Předem díky.

--
/ Kde nic neni, ani antivir nebere --> Linux \