OT: PostgreSQL zamezeni zobrazeni seznamu databazi

bl bl na mavipet.sk
Pondělí Srpen 15 10:31:48 CEST 2005

> IMHO to standardne nejde. Nenapada mne ani moc racionalni duvod k cemu
> by to bylo ;-)

No mna racionalny dovod napada. ;-) hosting.

Co ja viem tak databazy su v systemovej tabulke pg_database takze by
malo stacit spravne nagrantovat prava

--
tak dobry videohry jako je telnet na sunovskej server,
to jinde neuvidis

ZZZZ
  Z zzzz
 Z    z