Dlouhé spuštění MC

Dejma dejma na volny.cz
Pondělí Srpen 15 10:21:56 CEST 2005

Dobrý den všem,

mám naistalován Sarge 3.1.
Systém používám pouze pro CUPS a SMB.

Problém:
PC jsem naistaloval do mé sítě 192.168.24.250 s tím, že DNS a GW je
192.168.24.254

Po přivezení PC do jiné sítě 192.168.26.0/24 trvá spouštění linuxu strašně
dlouho, zasekne se to na syslogd a MTA tak na 5 minut a pak mi nabídne
login.

Po zalogování spustím mc, které se spouští dalších 5 minut.

Z konferencí jsem vyčetl, že by za to mohl špatný DNS záznam, kdesi v
DHCPclient, kterého nepoužívám, mám statickou adresu.

Jsem zběhlý mandrakista a v Debianu nevím kam šáhnout pro korektní fci. V
MDK jsem se s něčím takovým nesetkal.

PLZ, poradíte kde/co nastavit, aby to chodilo normálně.

Díky za nakopnutí, Dejma