Zápis na CD-RW, DVD-RAM v UDF

Jiri Kroutil kilinux na seznam.cz
Pondělí Srpen 15 12:15:20 CEST 2005

Klicove slovo je packet-writing. Neni to ve vanille, ale (myslim) v -mm
stromu. Je to pomale a obcas to kompletne vytuhne PC. Spolehlive me to
fungovalo jenom na mediich, ktere maji skutecne hardwarovy
random-writing (tj. DVD+RW a DVD-RAM). Pomoci modulu pktcdvd a programu
pktsetup se vytvori z vypalovacky nove blokove zarizeni, ktere pak jde
naformatovat na libovolny FS. Ovsem spolehlive mi to fungovalo pouze s
UDF. Vyhodou je, ze takove DVDcko jde precist (nikoliv zapsat) i ve windows.
  J.K.