Re: Zápis na CD-RW, DVD-RAM v UDF

Tibor Zenis gzenis na gmail.com
Pondělí Srpen 15 12:54:03 CEST 2005

On 8/14/05, Jan Krajdl <j.krajdl na gmail.com> wrote:
> Zdravim konferu.
> Mám doma CD-RW a DVD-RAM média a zajímalo by mě, jestli na ně jde
> zapisovat ve formátu UDF stylem, jako to šlo pod Widlema s programy
> typu InCD, DirectCD aj... Tedy jde mi o to, aby šlo to medium
Vid dole [*]
> naformátovat a následně na něj ukládat tímto stylem (nejlépe, kdyby
> šlo někam namountovat a do něj rovnou ukládat, ale to toho chci asi
> moc)... Jinak, pokud by to nějakým rozumným způsobem nešlo, jde z
Nez som si poskrabal DVD-RAM tak fungovalo:
mkudffs /dev/dvdram
mount /mnt/dvdram
cp XXX /mnt/dvdram
umount /mnt/dvdram
[*] neviem, ako sa to robi pomocou InCD ...
> takto naformátovaných médií aspoň data přečíst? Mám na tom doma pár
> věcí, které bych potřeboval z toho dostat zpět.

S citanim som mal problem, iba ked som skusal ext2, UDF, VFAT; tak
mount pod linuxom s volbou auto identifykoval minuly fs (VFAT), MS win
tam nasli udf, ale prazdny. Od vtedy pred zmenou fs radsej na zaciatok
media kopirujem /dev/zero.

    Tibor

--
~~~~~