RE: Dlouhé spuštění MC

Dejma dejma na volny.cz
Pondělí Srpen 15 14:11:45 CEST 2005

> strašně

> Zkusil bych nejprve opravit polozky nameserver v /etc/resolv.conf, pokud
> v siti, zadny DNS server nemate tak to nechat uplne volne.
>
> To by mohlo byt pricinou pomaleho startovani syslog a MTA. Jeste je
> VELMI vhodne do /etc/hosts pridat zaznam pro lokalni stroj, tj.
> pro vas neco jako:
> 192.168.26.250		muj.pocitac.organizace.cz    muj

BINGO, dopnil jsem /etc/host o tyto záznamy

cat /etc/host
192.168.24.250		cv-01-server.domena.cz    cv-01-server
192.168.26.250		cv-01-server.domena.cz    cv-01-server

dále jsem doplnil /etc/resolv.conf
cat resolv.conf
domain domena.cz
nameserver	192.168.24.254
nameserver	192.168.26.254

(doufám, že zápis 2x nameserver je legitimní a bere to jako prim a sec -
nebo se pletu?)

a MC i MTA v síti 192.168.24.0 se spouští normálně rychle, bez zádrhelu
Druhá síť v jiné pobočce používá tytéž adresy, jenom rozsah je 192.168.26.0.

Vytvořil jsem si soubory v /etc/network/
interfaces.24 a interfaces.26
V síti 24 přejmenuji interfaces.24 na interfaces a v 26 síti stejně s
interfaces.26

Když mi teď vše fachá jak má (ve 24), stačí výše uvedené přejmenování
interfaces a mělo-by to šlapat?
nebo se pletu.

Děkuji za vyřešení mého problému.

> problem s MC by mohl byt zpusobeny tim, ze jste mel nacteno v nejakem
> panelu neco ze site (ftp, nfs, ...) a on to ted hleda. Nejrychlejsi by
> bylo smazat obsah ~/.mc/.
To, není můj případ

> Jinak bych cekal podobne problemy pokud mate overovani uzivatelu pres
> sit, napr. v LDAP nebo SAMBA/winbind a overovaci server neni dostupny.

Bude to "hloupá" samba sdílení SHARE

> Pavel
Děkuji, Dejma