smbmount nepripoji disky - problem s Win server 2k3

kroko na centrum.cz kroko na centrum.cz
Úterý Srpen 16 14:09:40 CEST 2005

> Od: ilicz na seznam.cz
> Komu: linux na linux.cz
> CC:
> Datum: 15.08.2005 15:21
> Předmět: Re: smbmount nepripoji disky

> Windows Server 2003.
> ale ja potrebuju mit pripojeny adresar z win serveru do linuxu kvuli
> nekterym programum.

> nekolikrat za sebou.

> Mam zle tuseni ze 4853 je jenom PID... (ID procesu)
>
> ilicz

tak sem zjistil, ze z PC s Win 2000 si adresar pripojim v pohode, ale na serveru z ktereho to potrebuju pripojit jsou Win 2003 Server a to mi dela ty problemy. Nekde sem slysel ze Samba ma problem s mountovanim z Win 2003 Server, vite nekdo o tom neco, popr. jak to obejit?

diky