smbmount nepripoji disky - problem s Win server 2k3

Petr Balas petr-news na balas.cz
Středa Srpen 17 02:00:53 CEST 2005

kroko na centrum.cz wrote:

> tak sem zjistil, ze z PC s Win 2000 si adresar pripojim v pohode, ale na
> serveru z ktereho to potrebuju pripojit jsou Win 2003 Server a to mi dela
> ty problemy. Nekde sem slysel ze Samba ma problem s mountovanim z Win 2003
> Server, vite nekdo o tom neco, popr. jak to obejit?

Kdesi v nastaveni zabezpeceni toho Win2k3 serveru se da nastavit pozadovani
podisovani SMB paketu. Pokud zmenite yes na jen_kdyz_to_podporuje_klient
tak vam IMHO zacne fungovat.

Nebo by snad mel stacit novejsi kernel a pohlidat si, aby mel podporu pro
cifs.

--
Petr Balas - petr at balas dot cz