samba selinux fedora

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Úterý Srpen 16 17:19:05 CEST 2005

On Tue, 16 Aug 2005, jakub wrote:

> mno ja se s tim i smirim, ale z principu me to stve, pac jsem myslel, ze
> uz jsem velky kluk a mohl bych to i zprovoznit, nicmene u FC3 jsem to
> vzdal a nechal taky vypnuty ...

No pak si ale neco prectete o iptables a o tom, jak se takovy firewall
vytvari. Ve FC se aktualni pravidla ukladaji do
/etc/sysconfig/iptables-save tusim, ale probuh at Vas nenapadne editovat
tento souboru. A jak pridavat? Zkuste premyslet :-) Ale pochopitelne az
pote, co si neco o iptables a netfilteru prectete, jinak to nevymyslite...

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...