samba selinux fedora

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Úterý Srpen 16 17:24:24 CEST 2005

On Tue, 16 Aug 2005, Zdenek SUTR Kaminski wrote:
> No pak si ale neco prectete o iptables a o tom, jak se takovy firewall
> vytvari. Ve FC se aktualni pravidla ukladaji do
> /etc/sysconfig/iptables-save tusim

/etc/sysconfig/iptables. Jeste je tam /etc/sysconfig/iptables-config, kde
se nastavuje nekolik promennych, ktere ovlivnuji chovani skriptu
/etc/init.d/iptables (napr. jestli ma ukladat i stavy pocitadet, jestli ma
dumpovat pravidla pred rebootem apod.).

> ale probuh at Vas nenapadne editovat tento souboru.

A proc ne? Ja to v pripade potreby delam a fakt by me zajimalo, proc bych
nemohl vstup pro iptables-restore pripravit rucne.

-- Honza Houstek