Nemožnost psaní některých znaků v KDE

Jan Krajdl j.krajdl na gmail.com
Pátek Srpen 19 17:09:40 CEST 2005

Zdravim konferu.
Asi se to už řešilo, ale nějak vůbec nemám nápady co hledat. Jde o to, že v
některých aplikacích (zatim jsem si všimnul u aplikací KDE) nemůžu psát
některá diakritická písmenka. Ty co jsou na klávesnici u čísel jdou bez
problémů, ale třeba takové n (n s háčkem) nenapíšu. Obecně snad mimo ó nejde
napsat nic s klávesou čárka háček... Většinou mi to nějak moc nevadí, ale
třeba zrovna v tom Kmailu bych byl rád, aby mi to fungovalo. Jde to nějak
zpravit? Mám Gentoo a KDE 3.4.1, cz klávesnice.

Předem díky.

--
Kde nic neni, ani antivir nebere --> Linux \