Nemožnost psaní některých znaků v KDE

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Srpen 19 17:18:32 CEST 2005

Jan Krajdl napsal(a):
> Zdravim konferu.
> Asi se to už řešilo, ale nějak vůbec nemám nápady co hledat. Jde o to, že v
> některých aplikacích (zatim jsem si všimnul u aplikací KDE) nemůžu psát
> některá diakritická písmenka. Ty co jsou na klávesnici u čísel jdou bez
> problémů, ale třeba takové n (n s háčkem) nenapíšu. Obecně snad mimo ó nejde
> napsat nic s klávesou čárka háček... Většinou mi to nějak moc nevadí, ale
> třeba zrovna v tom Kmailu bych byl rád, aby mi to fungovalo. Jde to nějak
> zpravit? Mám Gentoo a KDE 3.4.1, cz klávesnice.
>
> Předem díky.

Byjou se dva ovladače klavesnice buďto si to nastavte v X kách a
nenastavujte v KDE nebo obráceně.

Co kde máte nastavené ?

Jinak špatné locale.

|    ICQ    179223500                    |

Že mě nemilujete, je vaše soukromá věc, že vás miluji, zase má soukromá.
Jsme si tím tedy vlastně velmi blízcí, protože se nacházíme v jedné
situaci.
		-- Arghezi