administracia uzivatelskych desktopov

Kozo kozo na pobox.sk
Pátek Srpen 19 23:45:19 CEST 2005

Peter Surda wrote:

> Odporucam preskumat aj terminalove riesenia (X, vnc, NX), casto to umozni
> dramaticky znizit naklady na udrzbu.

toto bude prave bezat na "tenkych klientoch" .. cize remote X session ..
akurat ked sa ludia naloguju, tak uz by tam mali mat nejake ikony,
polozky v menu a podobne ..

Takze desktop bude u kazdeho usera takmer totozny, ale nie uplne. Ale
vsetky budu na jednom fyzickom stroji ....

a v pripade, ze budem chciet zmenit polozku v menu, alebo ikonu na
ploche, tak predstava, ze musim liezt rucne kazdemu userovi do $HOME a
niekde menit parametre sa mi nepozdava ..

--
Kozo