administracia uzivatelskych desktopov

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Pátek Srpen 19 23:51:36 CEST 2005

> a v pripade, ze budem chciet zmenit polozku v menu, alebo ikonu na
> ploche, tak predstava, ze musim liezt rucne kazdemu userovi do $HOME a
> niekde menit parametre sa mi nepozdava ..

Pokud to bude pro vsechny uzivatele, tak napr. KDE ma informace o
nabidce v /usr/share/applnk ... staci to zmenit tam.

Ikony na plose, celosystemove nevim jak udelat... ale muzete napsat
skript. Skript na nanajvys 10 radku napr. v jazyce Python zaridi
traverzovani vsech radku /home/*/Desktop a zkopirovani cehokoliv
potrebujete... nebo ten Python (Perl, Bash) skript bude volat "rsync
-War" pro kazdy /home/*/Desktop.

--
Milos Prudek
http://www.spoxdesign.com - your web usability testing