administracia uzivatelskych desktopov

Lubos Moscovic herrman na herrman.sk
Sobota Srpen 20 00:07:53 CEST 2005

Kozo wrote:

> toto bude prave bezat na "tenkych klientoch" .. cize remote X session
> .. akurat ked sa ludia naloguju, tak uz by tam mali mat nejake ikony,
> polozky v menu a podobne ..
>
> Takze desktop bude u kazdeho usera takmer totozny, ale nie uplne. Ale
> vsetky budu na jednom fyzickom stroji ....
>
> a v pripade, ze budem chciet zmenit polozku v menu, alebo ikonu na
> ploche, tak predstava, ze musim liezt rucne kazdemu userovi do $HOME a
> niekde menit parametre sa mi nepozdava ..
>
> --
> Kozo

Zdravim.
Co sa tyka menu, tak povacsinou sa da pouzit velmi neinteligentna
finticka a to, ze uzivatel nebude mat vo svojom $HOME samotny menu file,
ale iba symlinku na nejaky "centralny" file kde si uz to menu ukuchtite
na svoj obraz pre vsetkych (alebo skupinu...). Pred nejakym rokom som to
nasadil v obdobnej situacii a vcelku sa mi to osvedcilo.

Hodne zdaru praje

Lubos "herrman" Moscovic
HOWG