administracia uzivatelskych desktopov

Kozo kozo na pobox.sk
Sobota Srpen 20 00:22:14 CEST 2005

Milos Prudek wrote:

> Pokud to bude pro vsechny uzivatele, tak napr. KDE ma informace o
> nabidce v /usr/share/applnk ... staci to zmenit tam.
>
> Ikony na plose, celosystemove nevim jak udelat... ale muzete napsat
> skript. Skript na nanajvys 10 radku napr. v jazyce Python zaridi
> traverzovani vsech radku /home/*/Desktop a zkopirovani cehokoliv
> potrebujete... nebo ten Python (Perl, Bash) skript bude volat "rsync
> -War" pro kazdy /home/*/Desktop.

toto je riesenie, kedy vsetci budu mat vsetko .. co je pekne, ale aj
neprakticke .. hlavne ak vsetci vsetko mat (nechcu|nemusia|nesmu)

preto hladam nieco, kde si budem moct pozriet konkretneho usera a
editovat jeho menu a uvidim ake jeho ikony existuju a budem vediet ich
menit ..

resp. budem vediet naklonovat uzivatela podla nejakej schemy ( aj ked
toto by asi slo kopirovanim niecoho na styl /etc/skel/ )

zatial hladam nieco (aspon z casti) hotove

ak nenajdem, tak si spravim analyzu co vsetko by som od toho vyhladovo
chcel a napisem to sam....

--
Kozo