OT: LDAP backend

Neděle Srpen 21 17:08:03 CEST 2005

On Mon, 15 Aug 2005, Jaroslav Prodelal wrote:

> Ano, ECC pameti v serveru jsou. Dokonce na RAC (Remote access card - je
> to DELL PE 2850) jsem nasel hlasky o ECC Correction... Nezapadalo to
> kazdopadne ale do inkriminovane doby a pamet jsem tedy nechal vymenit,
> ovsem problem hlasi znovu a to za dnesek 23x. :-(

1. Pokud si dobre pamatuju popis puvodniho problemu, tak neni uplne jasne,
kdy k tomu doslo, a lze tak maximalne urcit interval delky radove 24
hodin.

2. 23 poruch, byt opravenych, za den mi pripada jako hodne velke cislo.
Rozhodne si nemyslim, ze je to normalni. Kdyz jsem naposledy videl rekneme
5 a vice hlasek od ECC za den (normalka je spis tak <5 za rok), tak to
byla labuti pisen prislusneho hardwaru a do nekolika tydnu sel definitivne
do vecnych lovist.

Ja bych rozhodne podezrival hardware a zkusil to premistit na jiny stroj.

> Jak jsem ale rekl, db_verify kazdou hodinu a stejne se to najednou zase
> cele pokazilo.

Vsak nikdo netvrdil, ze db_verify zabrani poskozeni dat. Jeho smyslem je
vcasna detekce poruchy, aby nenastala situace, ze se to sesype tyden pote
a vsechny zalohy mezitim budou naborene.