OT: LDAP backend

Jaroslav Prodelal ogee na oldany.cz
Pondělí Srpen 22 13:45:08 CEST 2005

Dobry den,

> 1. Pokud si dobre pamatuju popis puvodniho problemu, tak neni uplne jasne,
> kdy k tomu doslo, a lze tak maximalne urcit interval delky radove 24
> hodin.
Ano, neuvadel jsem zadne rozpeti, protoze jsem nebyl schopen ho presne
urcit.

> 2. 23 poruch, byt opravenych, za den mi pripada jako hodne velke cislo.
>
> Ja bych rozhodne podezrival hardware a zkusil to premistit na jiny stroj.
Pamet se nakonec znova menila a ted uz to vypada OK, navic od posledniho
vypadku (toho druheho) zadny problem nebyl, tak uz to snad bude OK. Ale
zatim si moc nefandim.

> Vsak nikdo netvrdil, ze db_verify zabrani poskozeni dat. Jeho smyslem je
> vcasna detekce poruchy, aby nenastala situace, ze se to sesype tyden pote
> a vsechny zalohy mezitim budou naborene.
OK, to jsem tedy spatne pochopil a jak jsem psal, zalohuji kazdou hodinu
+ delam db_checkpoint.

Ted jsem si jeste navic vsiml, ze soubory, ktere si nechava bezici ldap
v danem adresari, tedy __db.00X, kde X e {1..N}, tak jeden ze souboru
mel drive, kdyz byl problem nad databazi, radove 1000x vetsi velikost,
coz je dle meho nazoru minimalne zarazejici a neumim si to vysvetlit.

Snad uz to ted bude lepsi.

   Diky!

--ogee