NIS a laptopy

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Pondělí Srpen 22 09:55:56 CEST 2005

Robert Jirik <robert na ever.dreaming.cz> wrote:
> Zdravim,
>
> resim nasledujici problem:
> mam sit, kde potrebuji centralni databazi uzivatelu (a vidim to zatim na
> NIS, pokud nekdo nemate lepsi napad ;o) + sdileni NFS shareu, idealne na
> stanicich mit /home na serveru.
>
> To neni problem, ale zajimalo by me, jestli jste nekdo neco podobneho
> resili v situaci, kdy mate laptopy, ktere obcas v siti jsou (a v ten
> okamzik je zahodno, aby mely uz jen kvuli NFS pristupnou databazi
> uzivatelu ze serveru) a obcas se pousti i odjinud.
>
> Zcela idealni situace by byla jako to delaji win -- kdyz je pocitac v
> [...]

ja mam podobnu situaciu, asi 8 notebookov, uzivatelia su typicki BFU
kedze na notebookoch pouzivaju KDE, naucil som ich pouzivat fish:/
v konquerori a vsetci sme spokojni - ja kvoli bezpecnosti, oni si mozu
kopirovat co chcu, ma to este aj tu vyhodu ze ak sa napoja notebookom
niekde inde mozu sa cez fish rovnako dobre nahlasit (az na tu rychlost)

UID tym padom tiez je je treba riesit
(inac tiez pouzivam NIS a nfs /home...)
Na zaciatku som to skusal na notebookoch s am-utils ale nechutne to
tuhlo ked neboli prave na sieti a uzivatel zo zvyku isiel do /net/server

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |