X problém / KDE tuhne při inicializaci

Dusan Zatkovsky msk_conf na atlas.cz
Pondělí Srpen 22 10:31:50 CEST 2005

On Saturday 20 of August 2005 13:59, oak na yo.cz wrote:
> Dobrý den,
>
> tak jsem to částečně rozjel - spustím-li Linux do runlevelu 5 a pak
> zadám "startx kde" jako uživatel, pak normálně naběhnou. Jákákoli jiná
> forma spuštění KDE (a přišel jsem na to že kombinací je celá řada :-)
> vede k zatuhnutí KDE při inicializaci; včetně defaultní od SuSE...

Hmmm, to na mna posobi divne. Preco do init 5 a nie 3, ked to pustate rucne?
Aky je rozdiel v beziacich daemonoch medzi 3 a 5?

> kded: Fatal IO error: client killed
> kwriteed: Naslouchá zařízení /dev/pts/0

Existuje subor /dev/pts/0? Ake ma prava?

> Co jsem vyzkoušel (radil Google) a nepomohlo:
> * nastavit nízký rozlišení (default VESA 1024x768 na 60Hz)
-- CUT --
> nějakej FIFO zásobník na snímky v paměti grafiky?

Myslim, ze to ani jednym z uvedeneho nebude a uberal by som sa smerom "Fatal
IO error" hlasky. Skuste man pts, mozno poradi viac.

Otazka este znie, ci sa ta fatal io error vstahovala na do /dev/pts/0, pretoze
z toho logu to zrejme nie je (kedze je odrezany predosly text toho logu).

Skuste este raz poslat kompletny vypis stdout/stderr a log X serveru.

--

S pozravom,
Dusan Zatkovsky