Zkukovka Susti - AC97 VIA

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Srpen 23 00:11:30 CEST 2005

magon na dobaledova.net napsal(a):
> Dobry den,
> 	mam jeden zvlastni problem. Mam integrovanou zvukovku na desce :
> 	0000:00:11.5 Multimedia audio controller: VIA Technologies,
> 	Inc. VT8233/A/8235/8237 AC97 Audio Controller (rev 60)
> 	Deska K7 Triton - GA-7VT600 1394
> 	VIA KT600 chipset
>
> 	Problem je v tom ze kdyz prehravam zvuk tak mi zvukovka susti,
> 	nevim ale zda je problem v HW nebo SW. Hlavni problem je pri
> 	prehravani pres xmms ale mplayer dela to same. Zvlastni na to
> 	je ze pokud necim vytizim procesor(idealni je
> 	cat /dev/urandom > /dev/null ) tak susteni prestane a zvuk
> [...]

Skontrolujte nepoužívané vstupy a výstupy a stáhněte je zda se
nenaindukuje brum - šum přes tyto vstupy, taky vyskoušejte pokud tam
máte káblík k CD rom zda to nedělá a kudma je veden, skontrolovat další
kabely zda nejsou blísko u čipu zvukovky.

Jinak další problém může být ve zdroji a MB špatný návrh, případně
nedokonalá filtrace napětí, případně poruch kondenzátorů na MB, nebo ve
zdroji -> skontrolujte zda jsou elektrolitické kondenzátory OK -> nesmí
být ani trochu vyboulené.

Případně to může dělat nějaké šetření proudem - skuste vypnout ACPI,
skontrolovat IRQ zda ho zvukovka s někým nezdílí a nedělá to problém.

|    ICQ    179223500                    |

Musíme být velmi smělí, abychom se odvážili být sebou samými.
		-- Delacroix