Zkukovka Susti - AC97 VIA

magon na dobaledova.net magon na dobaledova.net
Úterý Srpen 23 00:29:52 CEST 2005

On Tue, Aug 23, 2005 at 12:11:30AM +0200, Petr Šobáň wrote:
> Skontrolujte nepoužívané vstupy a výstupy a stáhněte je zda se
> nenaindukuje brum - šum přes tyto vstupy, taky vyskoušejte pokud tam
> máte káblík k CD rom zda to nedělá a kudma je veden, skontrolovat další
> kabely zda nejsou blísko u čipu zvukovky.
>
> Jinak další problém může být ve zdroji a MB špatný návrh, případně
> nedokonalá filtrace napětí, případně poruch kondenzátorů na MB, nebo ve
> zdroji -> skontrolujte zda jsou elektrolitické kondenzátory OK -> nesmí
> být ani trochu vyboulené.
>
> Případně to může dělat nějaké šetření proudem - skuste vypnout ACPI,
> [...]

No kabel k CDROM urcite zkontroluju, a jinak ten case cely asi. Ale me
nejvic trapi ta vec proc to nesusti kdyz vytizim procesor - prvne jsem
si toho vsiml pri prepinani oken. kdzy je pusteny xmms a prepinam okna
tak zvuk krasne hraje dal ale sum zmizi. Pak me napadl ten cat a
najednu sum nikde.

Ted jsme prisel na dalsi divnou vec, uz to nesumi. resp. sumi jen nekdy
podle magickeho klice.
Jakmile se ten sum zas obevi, zkusim prekontrolovat IRQ jak mi bylo
razeno mimo konferu. Podle chovani to podezrivam na nastaveni IRQ s
necim jinym a pri vytizeni procesoru negenerovani toho preruseni.
Aktualne ale zadne IRQ nekoliduji(nemam poneti jako moc se nastavuji
dynamicky, a nakolik jsou stabilni).

Hezky den(noc).

	Martin "Magon" Kupec