nahravanie zvuku zo zvukovek karty

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Srpen 23 00:24:54 CEST 2005

Ladislav Kaderjak napsal(a):
> arecord -l
>
> **** List of CAPTURE Hardware Devices ****
> card 0: S51 [SB Live 5.1], device 0: emu10k1 [ADC Capture/Standard PCM
> Playback]
>    Subdevices: 1/1
>    Subdevice #0: subdevice #0
> card 0: S51 [SB Live 5.1], device 1: emu10k1 mic [Mic Capture]
>    Subdevices: 1/1
>    Subdevice #0: subdevice #0
> card 0: S51 [SB Live 5.1], device 2: emu10k1 efx [Multichannel
> Capture/PT Playback]
>    Subdevices: 1/1
>    Subdevice #0: subdevice #0
> [...]

Mixák -> zvolený špatný vstup na nahrávání.

Například u mě musí být zvolen mikrofon (unmute) nastavena hlasitost a
nahrávat to musím ze vstupu capture kde taky musí být unmute a nastavena
úroveň.

Přímo z mikrofonu mi to nejde (přitom ve Windows tam žádný capture naní
a mikrofon funguje :-) ).

Ono záleží jak je ten mixák na té zvukovce ve skutečnosti dělán.

Jinak taky různé mixáky zobrazují jiné prvky například kmix úplně jiné
než aumix a alsamixer atd....

Takže chce to trochu zalaborovat jaká to kombinace má být.

|    ICQ    179223500                    |

Musíme být velmi smělí, abychom se odvážili být sebou samými.
		-- Delacroix