nahravanie zvuku zo zvukovek karty

Tibor Zenis gzenis na gmail.com
Úterý Srpen 23 08:21:23 CEST 2005

On 8/22/05, Petr Šobáň <soban na soban.cz> wrote:
> [...]
mute/unmute mava vplyv iba na prehravanie, nahravanie vacsinou
neovplyvnuje. Pri nahravani z mikrofonu je dobre ho mat stlmeny, aby
nechytal echo z reproduktorov.

> Mixák -> zvolený špatný vstup na nahrávání.
>
> Například u mě musí být zvolen mikrofon (unmute) nastavena hlasitost a
> nahrávat to musím ze vstupu capture kde taky musí být unmute a nastavena
> úroveň.
U mna moze byt mikrofon mute, ale musi byt vybrany na nahravanie
(alsamixer F4/F5, potom SPACE; aumix SPACE).

> Přímo z mikrofonu mi to nejde (přitom ve Windows tam žádný capture naní
> a mikrofon funguje :-) ).
Ale je tam celkova uroven nahravania, a u vela kariet aj vo Windows sa
da vybrat iba jeden vstup na nahravanie.
V aumix vo vyzname capture byva IGain.

> Ono záleží jak je ten mixák na té zvukovce ve skutečnosti dělán.

Nemam tu po ruke emu10k1 a alse sa vyhybam ako sa len da, v
dokumantaciu k routrovaniu signalov na emu10k1 su popisane aj 3
moznosti nahravania. Nieco som na tej karte nahraval (zo vstupu line
in), na problemy si nepamatam.

     Tibor

--
~~~~~