Zkukovka Susti - AC97 VIA

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Srpen 23 11:45:47 CEST 2005

magon na dobaledova.net napsal(a):
> On Tue, Aug 23, 2005 at 12:11:30AM +0200, Petr Šobáň wrote:
>

> No kabel k CDROM urcite zkontroluju, a jinak ten case cely asi. Ale me
> nejvic trapi ta vec proc to nesusti kdyz vytizim procesor - prvne jsem
> si toho vsiml pri prepinani oken. kdzy je pusteny xmms a prepinam okna
> tak zvuk krasne hraje dal ale sum zmizi. Pak me napadl ten cat a
> najednu sum nikde.

Jiné zatížení zdroje kdy cpu odebírá větší proud atd.....

On ten šum se může šířit jak po napájení tak přes nějaké sběrnice
kabely, i zaviněn špatným návrhem MB.

Ovšem taky to může být problém SW špatné ovládání ACPI, využití IRQ
nějak blbě atd...

Prostě hledá se to dost blbě.

> Ted jsme prisel na dalsi divnou vec, uz to nesumi. resp. sumi jen nekdy
> podle magickeho klice.

Není to nějaká zemní smyčka ? Skuste pozodpojovat všechny kabely co
můžete zda to bude dělat.

PS. S tou zemni smučkou se mě stalo neco podobného někdy zvukovka
bručela, nemohl jsem to najít až jednou jsem pohnul s PC a byl klid a
potom jsem zjistil že se mě kastle semtam dotykala trubky topení a
odřela se tam barva a mělo to kontakt a jak člověk zapínal PC tak s tím
pohnul kontakt bručelo to pak trochu s tím pohnul při vypínání a zase
bylo ticho....

PS2. Jakej je to zvuk nebručí to snad ? (50Hz ze sítě ?)

|    ICQ    179223500                    |

Užívej výrazů vybraných, vyhýbej se výrazům přiliš důvěrným, nebo
podskaláckým a nesměj se příliš hlasitě. Mluv zřetelně a zvolna, ani
příliš hlasitě, ani šeptem, ani příliš často, neboť jest uměním nejen
hovořiti, ale také hovoru jiných naslouchati.

Také nezřízených *posunků* jest vystříhati se a do svých výkřiků nesmíme
vkládati ani mnoho povržení, ani hořkosti, ani brutálnosti, ani příliš
nadšení, jedním slovem: neprozrazovati vášeň, chovati se mírně i ve
slovech i v posuňcích.
		 -- Dr. Jiří Guth, "Společenský katechismus"