(24)Too many open files error v logu apache

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Úterý Srpen 23 15:51:42 CEST 2005

>         Ne proc, ale jake ma otevreny... osobne bych to videl na nejaky
> problem v konfiguraci nebo environmentu, takovy počet souboru není bezny ani
> na podstatne vetsich hostinzich...

Nemuzu to srovat s jinym webserverem, ale prijde mi divne, ze:

/var/log/apache2/admin-mysql-acc.log
/var/log/apache2/webmail-acc.log
/var/log/apache2/webmail-acc.log
/var/log/apache2/ebay.cz-acc.log
/var/log/apache2/ebay.cz-acc.log
/var/log/apache2/ebay.cz-acc.log
/var/log/apache2/ebay.cz-acc.log
/var/log/apache2/ebay.cz-acc.log
/var/log/apache2/ebay.cz-acc.log
/var/log/apache2/ebay.cz-acc.log

ebay.cz-acc.log je log pro access, proc to ma otevrene tolikrat a
nestaci mu to jednou?

webmail-acc.log je access log pro webmail.

lsof | cut -f9 | grep "webmail" | wc -l
9458

Hovori za vse...

Ve virtualhostu u kazde z tech domen mam, ze by to vadilo?

CustomLog /var/log/apache2/webmail-acc.log combined
ErrorLog /var/log/apache2/webmail-err.log

Honza NOvacek