(24)Too many open files error v logu apache

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Srpen 23 15:58:28 CEST 2005

Honza Novacek napsal(a):

> Nemuzu to srovat s jinym webserverem, ale prijde mi divne, ze:
>
> /var/log/apache2/admin-mysql-acc.log
> /var/log/apache2/webmail-acc.log
> /var/log/apache2/webmail-acc.log
> /var/log/apache2/ebay.cz-acc.log
> /var/log/apache2/ebay.cz-acc.log
> /var/log/apache2/ebay.cz-acc.log
> /var/log/apache2/ebay.cz-acc.log
> /var/log/apache2/ebay.cz-acc.log
> /var/log/apache2/ebay.cz-acc.log
> /var/log/apache2/ebay.cz-acc.log
>

> ebay.cz-acc.log je log pro access, proc to ma otevrene tolikrat a
> nestaci mu to jednou?
>
> webmail-acc.log je access log pro webmail.

> [...]

Že by neukončoval spojení po odpojení klienta, nějaké trvalé spojení co
se nezruší a pod.......

Skuste se mrknout na nějaké timeouty zda nejsou velké ?

|    ICQ    179223500                    |

Užívej výrazů vybraných, vyhýbej se výrazům přiliš důvěrným, nebo
podskaláckým a nesměj se příliš hlasitě. Mluv zřetelně a zvolna, ani
příliš hlasitě, ani šeptem, ani příliš často, neboť jest uměním nejen
hovořiti, ale také hovoru jiných naslouchati.

Také nezřízených *posunků* jest vystříhati se a do svých výkřiků nesmíme
vkládati ani mnoho povržení, ani hořkosti, ani brutálnosti, ani příliš
nadšení, jedním slovem: neprozrazovati vášeň, chovati se mírně i ve
slovech i v posuňcích.
		 -- Dr. Jiří Guth, "Společenský katechismus"