Re: Informacni system pro skolu

serilll serilll na seznam.cz
Středa Srpen 24 22:13:51 CEST 2005

dobry den,
bakalare znam, ale...

jednou to mozna dotahnu na takove veci jako tisk vysvedceni atd...
ale pro me je ted primarni evidence studentu (zakazuje mi zakon ukladat infomace o studentech, jako je jmeno,rc, bydliste atd v internim informacnim systemu?)

Je mi treba jasne, ze kazdou chvili se meni offsety na vysvedceni atd.

Muj zamer je:
Evidence studentu pro interni potrebu
klasifikace studentu - kazdy student bude mit sve vlastni prihlasovaci jmeno a heslo do is, kde se bude informovat o svem prospechu. Premyslime i o pristupu rodicu (take vlastni jmeno a heslo), pokud tedy zletily student nepodepise papir, ze nechce aby se rodice dozvidali o jeho prospechu.
moznosti omluvenek (nemocny student nebo rodic napise omluvenku v IS)
online testy (napr jake ma cisco networking academy) - okamzite vyhodnoceni, mozna oprava atd...
online studijni materialy
komunikace mezi vedenim, profesory a studenty.
dale pak takovy groupware (kalendar, projekty, soubory)

Pocitam s tim, ze se bude system dlouho testovat atd...

Chtela jsem pouze vedet, jestli uz se nekdo o podobny system nesnazil, protoze mam pocit, ze skoly maji povinnost od 1.9 . vest elektronickou evidenci studentu (prosim opravte me, pokud se pletu)

Bude vice-mene interni system, nez system pro komunikaci s urady. Ano mate pravdu, oni znaji pouze word a excel, pdf jim nic nerika.
Chtela bych to psat s klukama tak, aby to mohly v budoucnu pouzit dalsi skoly a stal by se z toho takovy open source informacni system pro skoly. Vsichni snad vite, ze skoly penize nemaji a budou rady, ze budou mit neco pouzitelneho a zadarmo. Ale to je dlouhodoba vyhlidka.

Rada uvitam vase nazory i pripadnou spoluucast na vyvoji.

S pozdravem

Serilll