Informacni system pro skolu

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na rwe-ecs.cz
Čtvrtek Srpen 25 07:57:41 CEST 2005

serilll napsal(a):
> ale pro me je ted primarni evidence studentu (zakazuje mi zakon ukladat infomace o studentech, jako je jmeno,rc, bydliste atd v internim informacnim systemu?)

To je jednoduche - prectete si zakon o ochane osobnich udaju. Je tam
treba "generalni povoleni" pro zamestnavatele, kteri smi takove udaje
uchovavat pro potreby splneni povinnosti (dane, ...). Pokud se na vas
toto vztahuje, tak info ukladat muzete (studenti to musi odsouhlasit).
Pokud ne, musite pozadat o souhlas od uradu.

zacnete na http://www.uoou.cz/

s pozdravem
--
Vladimír Náprstek