Otaceni foto (jpg) bez ztraty EXIF informaci

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Srpen 25 00:56:16 CEST 2005

Martin Kula wrote:
> Zdravim,
>
> hledam zpusob, kterak otacet (rotovat) fotky porizene
> z digi foto tak, aby se ve vysledku (otocenem obrazku) neztratily
> EXIF informace, ktere fotoaparat pridal.
> Pro praci s fotkami pouzivam gThumb, ale u nej, pokud foto otocim
> a necham ulozit, se EXIF informace ztrati.
> Nevit nekdo jak by se to dalo resit?
> Videl jsem ze u Mac OS to umi program iPhoto. Existuje neco takoveho
> pro linux?
> Doufam, ze jsem problem moc nezamlzil, nejsem totiz v praci s JPG a
> pod. prilis zbehly.

No ja na takovehle trivialni operace pouzivam IrfanView,
(http://www.irfanview.com/) ale bohuzel pro Linux neexistuje. Nicmene to
tvori jeden clovek (zadna firma), tak ho zkuste premluvit. Stejne je to
freeware, tak by nemusel moc protestovat. A nebo pod nejakym emulatorem
widli ;-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz