Otaceni foto (jpg) bez ztraty EXIF informaci

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Pondělí Srpen 29 09:16:59 CEST 2005

otázka je, jestli to utilita dělá tak, že překóduje obrázek nebo jenom
změní informace v EXIF hlavičce (tak, jak to dělá foťák, když to dám
zrotovat v něm)

Zkuste prohlédnout
http://www.root.cz/clanky/linux-a-digitalna-fotografia-prehlad-softweru/

--