dva Apache na jednom serveru - Debian3.1

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Srpen 25 12:09:04 CEST 2005

Dd,

On Thu, Aug 25, 2005 at 10:47:27AM +0200, Lubomir Horna wrote:

> druhy rc script pracuje se zmenenym nazvem .pid souboru (jak jsem psal
> vyse), zde by ke kolizi dojit nemelo...

Jednak muze nastat to, ze si apache stejne zabere i to druhe IP
a na nem port 80, takze se tam pak dalsi apache nespusti (zkuste
si dat 'netstat -tpl'). Dalsi pomoci je, ze si date do toho
"nefunkcniho" initscriptu na zacatek prikaz

set -x

Pote, co ho spustite, uvidite, co provadi za prikazy a kde
skonci...

> L.

Zdravi
Honza Marek