dva Apache na jednom serveru - Debian3.1

Lubomir Horna lubos na horna.biz
Čtvrtek Srpen 25 13:09:29 CEST 2005

Jan Marek wrote:
> Dd,

> Jednak muze nastat to, ze si apache stejne zabere i to druhe IP
> a na nem port 80, takze se tam pak dalsi apache nespusti (zkuste
> si dat 'netstat -tpl'). Dalsi pomoci je, ze si date do toho
> "nefunkcniho" initscriptu na zacatek prikaz
>
> set -x
>
> Pote, co ho spustite, uvidite, co provadi za prikazy a kde
> skonci...

> Zdravi
> Honza Marek

No jasne, bylo to obsazenym portem:
netstat -tpln
Proto Recv-Q Send-Q Local Address           Foreign Address
State       PID/Program name

tcp        0      0 0.0.0.0:80        0.0.0.0:*               LISTEN
 30980/apache

...kolikrat jsem na ten netstat koukal, a nejak me to netrklo! :-(
Diky za "potrkani" :-)
L.