RE: Informacni system pro skolu

serilll serilll na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 25 12:25:06 CEST 2005

> 	Žáci školou povinní nejsou studenti a už vůbec nejsou svéprávní k
> takovýmto úkonům. A já jakožto rodič samozřejmě budu požadovat přesné
> vymezení souhlasu pro nakládání s těmi OÚ a zdůvodnění...:-)

nakladani?
jak jsem jiz psala, jaky je rozdil mezi tim, ze budu mit OU ulozene v dokumentu nebo v mysql?
V IS se k temto informacim dostane pouze vedeni a tridni ucitel. Dale tam budou informace o rodicich
( kde pracuji, tel domu, do prace atd...) aby v pripade zraneni studenta nebo podobne situaci si ucitel nebo vedeni
vyhledalo bleskove telefon a informovali rodice)
Ma to byt system, ktery ma usnadnit zivot jak profesorum, tak i studentum a jejich rodicum.

Dale bych mohla uvest, tisk pozvanek a ruznych dokumentu pro studenty. Kolik profesoru dnes vyplnuje rucne jmeno a adresu?

Serilll