Jak znovu připojit SW RAID po instalaci nové distribuce?

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 25 13:08:13 CEST 2005

Ahoj všem, máte nekdo zkušenost se znovu připojením SW RAIDu po
instalaci nové distribuce?

Následující situace:
RHEL 9.0 na 4.3 GB harddisku + /mnt/data na SW RAID  na dalších osmi
discích na 2 x Promise Ultra100 TX2 PCI

Postup:
fyzické odpojení osmi disků z 2 x Promise Ultra100 TX2 PCI
dd if=/dev/zero of=/dev/hda bs=512 ... na 4.3 GB disk
instalace VLOS 1.2 na 4.3 GB disk

Otázka:
jak znovu připojit SW RAID na dalších osmi discích, které jsem během
instalace na 4.3 GB disk pro jistotu odpojil, aby nedošlo k poškození
RAID pole?

Poznámka:
zazálohoval jsem si /etc/raidtab a zapsal si přesné pořadí disků
zapojených do jednotlivých IDE portů a označení, který byl
hd{g,h,i,j,k,l,m,n}.

Děkuji, Petr Novák
n_petr na seznam.cz