Jak znovu pøipojit_SW_RAID_po_instalaci _nové_distribuce?

Peter Surda surda na shurdix.com
Ètvrtek Srpen 25 13:38:38 CEST 2005

On Thu, 25 Aug 2005 13:08:13 +0200 "n_petr na seznam.cz" <n_petr na seznam.cz> wrote:

>Otázka:
>jak znovu pøipojit SW RAID na dal¹ích osmi discích, které jsem bìhem
>instalace na 4.3 GB disk pro jistotu odpojil, aby nedo¹lo k po¹kození
>RAID pole?
VLOS nepoznam, ale bezne distribucie si RAID detekuju automaticky pri boote, but
priamo v jadre alebo v initrd. Ked to nefunguje, hladaj raidstart alebo po novom
mdadm -A.

>Poznámka:
>zazálohoval jsem si /etc/raidtab a zapsal si pøesné poøadí diskù
>zapojených do jednotlivých IDE portù a oznaèení, který byl
>hd{g,h,i,j,k,l,m,n}.
To je irelevantne, raid sa assembluje podla udajov v superblocku (v dokumentacii
sa pise, ze starsie verzie superblocky nemaju, ale to muselo byt riadne davno,
tak 5 rokov minimalne).

S pozdravom,
Peter

--