Problem s dynamickym routovanimr

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Pátek Srpen 26 00:19:45 CEST 2005

On Thu, Aug 25, 2005 at 02:38:16PM -0700, Jiri Kortus wrote:
> Dobry den, mam nasledujici problem:
>
> v siti mam dva routery, ktere byly donedavna propojeny wifi bridgem a
> fungovalo na nich staticke routovani. Nyni ovsem pribylo FSO propojeni
> (RONJA), ktere by melo slouzit primarne, a stavajici wifi spoj by pouze
> rozsiroval prenosovou kapacitu a jistil spojeni mezi routery v pripade
> vypadku optiky (napriklad pri hustem snezeni, mlze apod.). Nastavil
> jsem zebru a ospfd, na kazdem z routeru dostalo prioritu v costu
> rozhrani s ronjou. Vse funguje, routery si sdeli, kudy maji data
> [...]

co zkusit routovat toho hosta natvrdo pres vzdaleny router? mate router
spojeny s druhym wifinou a ronjou a na jednom ifacu vzdaleneho routeru je
switch s wifi a dalsim pocitacem. tak proste dejte zebre, aby znala statickou
routu na ten pocitac pres ten vzdaleny router. protoze takova routa je vic
specificka nez sitova routa, mela by se routovat na vzdaleny router po te
ronje. ale fakt je to jen myslenka, mozna ze mi neco unika.
mk