iptables - vymena portu a schovani skutecneho portu

Jan Kovář Jan-Kovar na meggle.cz
Pátek Srpen 26 09:21:14 CEST 2005

> Nevim, ke me
>
> Podivejte se, kde ten demon opravdu posloucha (netstat --inet
> -lp). Pokud udelate ten DNAT, tak by se minimalne melo
> navazat TCP spojeni (zjistite snadno). Otazka je, co s tim
> potom ten server udela. tcpdump je vas pritel.

netstat --inet -lp ale web neukaze.
Zkusil jsem to u me, kde mi bezi apache, odpovida, ale ve vypisu neni:

[root na obch02 ~]# netstat --inet -lp
Active Internet connections (only servers)
Proto Recv-Q Send-Q Local Address           Foreign Address         State       PID/Program name
tcp        0      0 *:ftp                   *:*                     LISTEN      1730/vsftpd
tcp        0      0 obch02.meggle.loca:smtp *:*                     LISTEN      1782/master
udp        0      0 *:bootpc                *:*                                 1555/dhclient

Jinak jsem presvedcil kolegu, ze je lepsi zacit s minimalni konfiguraci iptables
a az nam bude fungovat tohle, tak pridavat. Takze dekuju vsem za rady, jeste se
s tim poperem.

TNX