fonty fluxboxu, mplayer

TTom tompelka na atlas.cz
Sobota Srpen 27 00:29:45 CEST 2005

Dobrý den měl bych dva dotazy týkající se fontů, fontserveru a mplayeru.

1)Importoval sem TrueTyp fonty z nejmenovaného operačního systému,
přidal do fontserveru  (používám xfs) a jestě sem je přidal i do
XF86conf-4 (FonPath "$PATH").
Před tímto krokem mi ve fluxboxu menu fungovalo naprosto normálně s
diakritikou, jen Licq a OpenOffice.org nezobrazovalo ěžď atd. To byl
také důvod ptoč sem tuto změnu udělal.
Jenže sem se dopracoval do stavu kdy nemám diakritiku ani ve fluxboxu
ani v Licq a OOo, cesty k fontům sem  vrátil do původního stavu,
nenepadá někoho jak by se to dalo opravit??Locales jsou v pořádku

Debian Etch
Fluxbox 0.9.11
XFree86 4.3.0.1
OOo 1.1
kernel 2.6.8.13

2) Mám obvyklý problém s  diakritikou v  mplayeru (gmplayeru), stahnul
sem si font font-arial-cp1250... z webu mplayeru ale  bez upěchu, stále
v titulcích chybí písmena ěčď zatím sem si moc nehrál s překódováním
titulků ale predpokladam ze font cp1250 by win-kodované titulky prehrat
mel, nebo se pletu?? nemete někdo řešení??

Mplayer 1.0pre7-3.3.5

Za opopvědi předem děkuji