fonty fluxboxu, mplayer

Středa Srpen 31 10:35:24 CEST 2005

On Sat, 27 Aug 2005, TTom wrote:

> Dobrý den měl bych dva dotazy týkající se fontů, fontserveru a mplayeru.
>
> 1)Importoval sem TrueTyp fonty z nejmenovaného operačního systému,
> přidal do fontserveru  (používám xfs) a jestě sem je přidal i do
> XF86conf-4 (FonPath "$PATH").

Jak jste je importoval? Nastrkal je do nejakeho adresare a ten pridal do
konfigurace xfs a Xserveru? Vyrobil jste fonts.scale a fonts.dir?
Pridal jste to do fonts.conf a pustil fc-cache?

BTW: Nevypadavaji Vam trochu pismenka?

> Jenže sem se dopracoval do stavu kdy nemám diakritiku ani ve fluxboxu
> ani v Licq a OOo, cesty k fontům sem  vrátil do původního stavu,
> nenepadá někoho jak by se to dalo opravit??Locales jsou v pořádku

"Cesty k fontum jsem vratil..." to znamena, ze je to spatne i po navratu
do puvodniho stavu?

Tak mne napada, jestli nebyl problem v tom, ze Licq a OOo pouziva
Fontconfig, zatimco ostatni pouzivaly core X fonty. A kdyz jste se zacal
vrtat v core X, tak jste to prvni neopravil, ale rozbil i to ostatni.

Zacal bych tim, ze bych udelal xset q a zkontroloval nastaveny fontpath a
dale proveril xlsfonts -fn 'xyz' pro xyz pouzivane programy, ktere
nefunguji. Samozrejme je treba zjistit, jake ze to xyz ty programy
pouzivaji.