uzivatele a prava

Martin Pokorny pokokonf na purus.cz
Sobota Srpen 27 21:55:27 CEST 2005

Jan Houstek napsal(a):

>Je to perfektne jednoduche a narozdil od ACL se v tom da vyznat a da se
>jednoduse kontrolovat, zda jsou prava skutecne takova, jaka maji byt.
>Moznosti proti ACL jsou sice o neco omezenejsi, ale zase to cloveka donuti
>postavit tu politiku rozumne jednoduse, coz je vetsinou prakticke a
>zadouci.

A neni nad kulickove pocitadlo, nema spostu klaves :-)))  A nuti premyslet !
To snad nemyslite vazne! Sice prava ve windows nemusim, ale po
dlouholetych zkusenostech s Novellem tvrdim, ze prava jsou v linuxu
naprosto katastrofalni. Nemluvim o dolepovani acl a doporucovanem
studovani zdrojaku. Proc delate za kazdou cenu z nouze cnost?
M.