" vyledávání serveru-resolving host" ve FF v FC4

Michal Kraja konference na kraja.net
Neděle Srpen 28 23:56:51 CEST 2005

Zdravim,
potykam se s drobnym, ale pro me pomerne znacnym problemem. Mam Fedoru 4 a
tento problem mi dela jak mozilla, tak firefox a stejne tak konqueror.
O co jde. Kdyz napisu jakoukoli adresu, tak se mi v liste napise:
a) ve firefoxu "vyhledávání serveru www.example.com"
b) ve konqueroru se nenapise nic, ale trva to katastrofalne dlouho, nez se
dana stranka otevre
c) v mozille "resolving host www.example.com"

opravdu HODNE to zdrzuje nacteni stranky a ve windowsXp pri stejne konfiguraci
to slo dobre, tudiz problem hardwaroveho razu lze prakticky vyloucit

linkou ani cilovym serverem to take neni, protoze to dela na vsech serverech a
moje linka je nesdilena 4mbps down a na druhem pc co tu mam s woknama mi to
jde dobre...

Diky predem za vase tipy co s tim

KRAJA