"vyledávání serveru-resolving host" ve FF v FC4

Dal Horinek dallinux na centrum.cz
Pondělí Srpen 29 00:11:22 CEST 2005

Michal Kraja wrote:

>Zdravim,

Ahoj

>potykam se s drobnym, ale pro me pomerne znacnym problemem. Mam Fedoru 4 a
>tento problem mi dela jak mozilla, tak firefox a stejne tak konqueror.
>O co jde. Kdyz napisu jakoukoli adresu, tak se mi v liste napise:
>a) ve firefoxu "vyhledávání serveru www.example.com"
>b) ve konqueroru se nenapise nic, ale trva to katastrofalne dlouho, nez se
>dana stranka otevre
>c) v mozille "resolving host www.example.com"
>
>opravdu HODNE to zdrzuje nacteni stranky a ve windowsXp pri stejne konfiguraci
>to slo dobre, tudiz problem hardwaroveho razu lze prakticky vyloucit

Podivej se na nastaveni dns v /etc/resolv.conf, jestli mas spravne dns
servery a pokud nemas prvne localhost (127.0.0.1), to si rad nastavuje
program resolvconf (uprimne ho nemam rad, kvuli tomuhle) ..

Dal