uzivatele a prava

Úterý Srpen 30 10:00:06 CEST 2005

Martin Kraus <martin.kraus na infonet.cz> wrote:
> ale to obchazi unixova prava.

neobchadza, iba pridava svoje vlastne kontroly. pokial riesime FTP, vela FTP
serverov ma svoje vlastne kontroly pristupu k datam. Je vsak dost mozne ze
je to sposobene neexistujucimi ACLkami (a mozno nie, ale pre vaznejsie zmeny
je vyzadovany shell.

The only substitute for good manners is fast reflexes.