uzivatele a prava

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Úterý Srpen 30 11:06:59 CEST 2005

On Mon, 29 Aug 2005 15:31:19 GMT, Jirka Kosina <jikos na jikos.cz> wrote:

>  Sticky bit na adresari signalizuje ze soubory v nem mohou byt
>  prejmenovany nebo zruseny pouze
>
>  - vlastnikem souboru
>  - vlastnikem adresare
>  - superuzivatelem

	Zajimave. To pisou bile na cernem i v manualu. Jenom ja jsem si z
nejakeho duvodu myslel, ze u sticky adresaru se aplikuji pro manipulaci se
souborem (teda zejmena mazani a prejmenovani) prava, ktera jsou na souboru,
nikoli na nadrazenem adresari - teda ze muzu treba smazat soubor, ktery je
o+w. Jak jsem prisel k teto mystifikaci opravdu netusim...

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860