Vacation

Vlada Macek tuttle na bbs.fsik.cvut.cz
Čtvrtek Prosinec 1 11:09:43 CET 2005

Mam za ukol vytvorit automaticke odpovidani na e-mail o svatcich, ale
nevyhovuje mi linuxovy vacation. Potrebuju vice funkci a tak si vytvarim
svou pythonskou verzi. V reimplementovani jsem dorazil az k tomu, ze
puvodni program posila odpoved na adresu odesilatele z obalky
(Return-Path) ci "From " (nikoli "From:").

Myslim, ze rozhodnout, na jakou adresu poslat automatickou odpoved, neni
jednoduche. Hledal jsem moudra k tematu a zjistil, ze je tolik nazoru,
kolik jen moznosti lze vycist z e-mailu.

Soukrome se priklanim k nazoru, ze vacation message lze povazovat za DSN
a tak by to mohlo tak vypadat -- tedy poslat zpet po Return-Path s
prazdnym odesilatelem v hlavicce.

Dalsi moznosti: Sender:, From:, Return-Path (plus fallback, kdyz nektere
z poli chybi).

Jaky je vas nazor? Zajima me kombinace toho, jak by to melo byt spravne
s tim, jaka je realita. Aby muj program otravoval co nejmin lidi, kdyz
uz musi existovat (taky mi vadi podobne automaticke odpovedi v
konferencich) a zaroven, aby co nejlip plnil svuj ucel.

Predesilam, ze mam osetreno, ze jednomu cloveku se posle jen jedna
vacation zprava za dany cas a ze neodpovidam konferencim.

Dik predem.

--

\//\/\
(Sometimes credited as 1494 F8DD 6379 4CD7 E7E3 1FC9 D750 4243 1F05 9424.)